L'Associació Catalana d'Expresos Polítics del Franquisme manifesta la seva més enèrgica repulsa per les declaracions realitzades per la Sra. M. Dolores de Cospedal en les quals qualifica de nazis algunes de les accions de protesta realitzades per les Plataformes d'Afectats per les Hipoteques.

Al mateix temps denunciem amb força l'intent de criminalització d'aquestes Plataformes i especialment d'alguna de les seves dirigents com la Sra. Ada Colau, sobre la qual el Partit Popular i alguns mitjans de comunicació propers han llançat una campanya de difamació i persecució política, fins i tot arribant a qualificar-la de simpatitzant d'ETA.

L'ACEP del Franquisme vol manifestar la seva solidaritat amb la Sra. Ada Colau, a la qual personalment expressem el nostre afecte recordant la seva participació en l'acte organitzat per l'Associació en homenatge a la generació que va lluitar contra el feixisme enfrontat-se al Tribunal d'Ordre Públic. Qualificar les iniciatives de les PAH de nazis per part precisament de polítics d'un partit que encara no ha condemnat la dictadura franquista és una trista demostració del seu nivell polític i intel·lectual.

Recolzem totalment les activitats de les PAH dirigides a reformar el sistema hipotecari i especialment a assolir la dació en pagament, i restem a disposició de la Sra. Ada Colau davant els atacs personals del quals és objecte.

Barcelona, 18 d'abril de 2013

Enric Pubill