Un any més s'apropa el 8 de març, Dia Internacional de les Dones Treballadores, i les dones del PCC volem commemorar la data posant de manifest les condicions de desigualtat en què les dones treballadores vivim avui a Catalunya.
Aquest sistema capitalista i patriarcal en crisi, ens aboca a un mercat laboral de treballs precaris on continuem patint greus desigualtats salarials, amb feines en condicions irreconciliables amb els treballs domèstics i familiars, que segueixen sent responsabilitat majoritàriament femenina.
A més, l'ofensiva ideològica conservadora torna a qüestionar la nostra llibertat
d'optar per una maternitat lliurement escollida o triar no ser mares, amenaçant
amb dificultar l'accés a la interrupció voluntària de l'embaràs.

Les Dones del PCC reivindiquem feina digna per a totes les treballadores, habitatge a preu accessible on poder desenvolupar els nostres projectes de vida, serveis públics de qualitat per atendre les necessitats de totes les persones al llarg del cicle vital, transport públic a preus assequibles i cap retallada als serveis d'atenció a les dones que viuen situacions de violència.
Aquest 8 de març ens troba especialment indignades i per això us convoquem a
secundar les mobilitzacions que les diferents plataformes i coordinadores feministesorganitzen arreu del territori;

a Barcelona dijous 8 de març ens manifestem a les
19h des de plaça Universitat.

PARTIT DELS I LES COMUNISTES DE CATALUNYA