El Partit dels i les Comunistes de Catalunya (PCC) vol expressar la seva solidaritat amb el P-MAS de Paraguai davant uns esdeveniments que han suposat un clar Cop d'estat contra la democràcia i el poble paraguaià. L'aïllament internacional del President Franco i els colpistes, i la immediata resposta de la població al Cop, ens donen esperances que Paraguai pugui restablir la legalitat democràtica i al seu president, Sr. Lugo, triat democràticament.

El Partit dels i els Comunistes de Catalunya (PCC) reitera la seva amistat amb el P-MAS i el reconeixement a la labor que aquest realitzava al Govern del Sr. Lugo.

El Partit dels i les Comunistes de Catalunya (PCC) quiere expresar su solidaridad con el P-MAS de Paraguay ante unos acontecimientos que han supuesto un claro Golpe de Estado contra la democracia y el pueblo paraguayo. El aislamiento internacional del Presidente Franco y los golpistas, y la inmediata respuesta de la población al Golpe,  nos dan esperanzas de que Paraguay pueda restablecer la legalidad democrática y a su presidente, Sr. Lugo, elegido democráticamente.

El Partit dels i les Comunistes de Catalunya (PCC) reitera su amistad con el P-MAS y el  reconocimiento a la labor que este realizaba en el  Gobierno del Sr. Lugo.

El golpismo va por los municipios